Dotacje na firmy

Dotacje na firmy

Aby dana strategia marketingowa była dobrze sformułowana należy trzymać się ważnych wytycznych należą do nich: identyfikacja zasadniczych celów, kontrola różnorodności, rozbijanie problemów na części, powstrzymanie nadmiernego rozrastania się organizacji, dopasowanie struktury przedsiębiorstwa do potrzeb konsumentów. Również ważny jest odpowiedni wybór strategii. W teorii można spotkać się z kilkoma rodzajami strategii. strategie defensywne. Tyczą się one tego by dane przedsiębiorstwo broniło zajmowane stanowiska. Z drugiej strony strategia ta pomaga także w wycofywaniu się przedsiębiorstwa z rynku. Ważne jest to by te dwie czynności te były stosowane tak by utrzymać posiadany stan, rozwój oraz pozycję danego przedsiębiorstwa. Ważne jest także unikanie ryzyka lub też ograniczanie go do minimum. Strategie ofensywne. Strategie te bardzo często wykorzystywane są w przedsiębiorstwach, które już uzyskały wysokie miejsce na rynku i przeważają swą konkurencję. Głównym celem strategii ofensywnej jest rozwój branży, tak by nadal przewyższać swą konkurencję. Strategie konkurencji wówczas przyjmuje się pozycję, która ma na celu przewyższenie swej konkurencji Strategie relacyjne. Głównym celem jest dążenie do porozumienia wobec swych dostawców, nabywców. Strategia rozwoju, przetrwania, wycofania się z działalności.

[Total: 1    Average: 4/5]

Comments

comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *